Skip to content

Замена на купен производ

Производ купен од продавница кој не е оштетен или употребен може да се биде заменет со нов. Потрошувачот може да побара да го замени производот, а притоа мора да ја чува фискалната сметка од истиот. Производот може да биде заменет само ако ги исполнува горенаведените услови.

Доколку продавачот се противи да го замени производот, а потрошувачот согласно закон ги исполнува условите неговиот производ да биде заменет со нов, треба да поднесе писмена пријава до Државен пазарен инспекторат и да ги приложи сите документи (фискалната сметка и гарантиот лист или друга писмена документација од трговецот (продавачот), каде што ќе може да се увиди дека продавачот се противи да го замени производот).

Извор:
Закон за заштита на потрошувачите

Во  Сервисеа ќе Ви помогнеме со сите правни и административни препреки. Нашите услуги се достапни на следниот линк.

Вашиот проблем е наша мисија!

This Post Has 0 Comments

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Back To Top